MENU
Grafisk design
og visuel identitet

Grafisk design og visuel identitet

Hos Vizuall er vi hamrende gode til at udvikle visuelle identiteter. Og det siger vi naturligvis med al ydmyghed. Visuel identitet, herunder et gennemdesignet logo, er et af vores hjertebørn, fordi vi ved, hvad en slagkraftig og gennemført visuel identitet kan gøre for at løfte din forretning.

Den visuelle identitet er jeres førstehåndsindtryk. Det er jeres logo, farvevalg, typografi og skrifttyper, fotostil,  designstil… Alt det, der med første øjekast giver et indtryk af, hvad I er for en virksomhed. Den visuelle identitet skal udstråle jeres brand, jeres DNA og jeres værdier. Og så skal den være gennemgående i al jeres materiale. Uanset hvor kunderne møder jer, skal I både være troværdige og til at genkende. En visuel identitet kan strække over et logo, en komplet brevlinje, annoncering, webdesign, emballage, foldere, brochure og meget mere.

Logoet er det bærende

Logoet er noget af det vigtigste i jeres kommunikation. Det skal underbygge jeres DNA og være designet til at fungere på alle medier og i flere forskellige størrelser. At designe et logo, der fungerer i mange år, er både en kunstnerisk og kreativ proces. Der skal grundige overvejelser til, før I beslutter jer for et logo. Som de grafiske nørder, vi er, har vi kæret os for alle de små designvalg, der skal til for at udvikle et logo, der også fungerer i morgen.

Kontakt:

Her hos Vizuall er vi i øjenhøjde med vores kunder - og vi vil så gerne snakke med dig.

Kontakt mig på tlf.: 20 89 06 86
eller email: elisa@vizuall.dk

Skrifttypen (fonten) er vigtig

Der er en stærk signalværdi bag valget af font - eller skrifttype, som det hedder i daglig tale. Det handler ikke bare om, hvilken font, der er pæn, som man godt kan lide. Nej, fonten er ligesom valg af farver, designstil og logo med til at kommunikere noget om jer som virksomhed. Der findes skrifttyper, der gør noget rigtig godt for jeres brand, og så findes der skrifttyper, som gør det helt modsatte. Skrifttypen skal falde naturligt ind i virksomhedens tone of voice. Holder I en professionel og formel tone eller er I mere nede-på-jorden og uformelle i jeres omgang med jeres kunder? Kommunikerer I jovialt og personligt kan én skrifttype underbygge det, er I mere corporate i jeres måde at kommunikere på, vil en anden skrifttype være mere velegnet. Vi gør meget ud af valg af font, så vi finder den helt rigtige til jeres virksomhed.

Vi er klar til at hjælpe dig

En visuel identitet og et veldesignet logo kan være med til at styrke din position, branding og markedsføring, men det kan måske virke en smule uoverkommeligt at starte op på projekt ”ny identitet”. Vi er specialister i at udvikle visuelle identiteter. Hvis du går med tanken, men ikke aner hvor du skal starte, så lad os hjælpe dig!

Lad os snakke om din identitet!
Kontakt os, så giver vi en kop kaffe.

T: 20 89 06 86