MENU

BRANDING

FÅ LOYALE KUNDER, GENKENDELSE HOS MÅLGRUPPEN OG FLERE ANBEFALINGER

… SOM ALT SAMMEN GIVER MERE SALG

Og få svar på det gyldne spørgsmål om, hvorfor man skal vælge jer i stedet for konkurrenterne. Du får en trin-for-trin proces med arbejdsmøder, hvor vi klarer al det hårde arbejde, så du kan fokusere på dig og din forretning.

Kontakt:

Elisa Grauenkjær

Direktør og mediegrafiker

Kontakt mig på tlf.: 91 23 06 86
eller email: elisa@vizuall.dk

Med en brandpositionering fra Vizuall kommer vi omkring kernen af jeres virksomhed udadtil og indadtil

  • Vi skaber et fundament for jeres brand og jeres fremtidige kommunikation
  • Vi får styr på jeres kompetencer og personlige værdier, så I kan kommunikere med mere gennemslagskraft
  • Vi får styr på, hvordan I kan påvirke kundernes opfattelse af jer
  • Vi ser på, hvad der er helt unikt ved lige netop jeres virksomhed, og hvordan I kan bruge det til at lægge afstand til konkurrenterne.

 

Det får du:

  • Hjælp til at skabe genkendelse hos målgruppen
  • Retning for, hvordan I får mere loyale kunder
  • Mulighed for øget professionalisme både udadtil og indadtil og særligt i kontakt med jeres kunder
  • Mulighed for at tænke markedsføring og salg tættere sammen
  • Tydeligt svar på, hvorfor man skal vælge jer i stedet for konkurrenterne
  • Svar på, hvilken værdi, I egentlig skaber for jeres kunder
  • Overblik over, hvilke problemer I løser for jeres kunder
  • Potentiel værdiforøgelse af jeres ydelser og produkter

Kontakt:

Lisbeth Sørresiig Alling

Grafisk designer og digital konceptudvikler

Kontakt mig på tlf.: 92 72 88 89
eller email: lisbeth@vizuall.dk

Er det her noget for mig?

Ja. Det er det, hvis du ejer eller arbejder i både små, mellemstore og større virksomheder og måske kender den her situation:

  • Du er i en branche med meget konkurrence?
  • Du vil gerne ændre kundernes opfattelse af jeres virksomhed?
  • I er i gang med at tage nye skridt for jeres forretning, og gerne vil have at markedsføringen følger med?
  • I markedsfører jer allerede, men savner retning og resultater?

 

Måske er du også i en virksomhed, der har klaret sig godt indtil nu – uden at gøre alverden ved kommunikation og markedsføring – men nu kan se, at konkurrenterne begynder at røre på sig?