
netIP
netIP har gennemgået en rebranding på sociale medier for at skabe en mere sammenhængende og professionel visuel tilstedeværelse. De nye grafiske elementer er blevet integreret på tværs af platforme, og der er udviklet brugbare skabeloner, der gør det nemt for netIP at producere professionelle opslag, uanset format og budskab.
Den samlede opdatering giver netIP et moderne, venligt og digitalt udtryk, der afspejler virksomhedens værdier og vision og sikrer en stærk, genkendelig tilstedeværelse på sociale medier.












Fornyelse af det visuelle udtryk
Skrifttype og farver
Skrifftypen Roboto Slab er erstattet af Libre Franklin, en moderne sans-serif skrifttype, der giver et rent og teknologisk udtryk. Farvepaletten er justeret med en varmere grå/sandfarve, der skaber en mere imødekommende atmosfære, mens den blå er gjort mørkere og mere harmonisk i samspil med den primære orange.
Grafiske elementer
Nye visuelle elementer som kasseindramning, organiske former og mønstergrafik styrker brandidentiteten. Indramningen symboliserer struktur og innovation, de organiske former understreger fællesskab, og mønstergrafikken fungerer som et visuelt stempel for medarbejdernes tilhørsforhold.

Grafiske elementer og indhold til intern brug
netIP ønskede også en mere ensartet visuel identitet på tværs af virksomhedens interne platforme.
Målet var at sikre et genkendeligt og professionelt udtryk, der ikke kun afspejler brandet eksternt, men også styrker fællesskabet internt. En fælles rød tråd.
Som en del af løsningen har vi udviklet en række grafiske elementer til brug internt i virksomheden. Fx ensartede baggrundsskærme på alle medarbejderes computere, design af stickers til computere. Alt sammen for at skabe en mere sammenhængende og professionel intern identitet.
