KUNDEN
Thy-Mors Energi er et lokalt andelsselskab, der udvikler vores lokalsamfund gennem digital infrastruktur, grøn omstilling og gode kundeløsninger inden for fiber og elhandel. De er ejet af 44.000 andelshavere i Thy og på Mors.
OPGAVEN
Thy-Mors Energi havde ønsker om en brand hjemmeside, der favner strategien og kernefortællingen for deres andelsselskab. At de er mere end et energiselskab, og at de er en aktiv lokal spiller i udviklingen af vores lokalsamfund. Her skulle være plads til fortællingerne om, at der snart er lynhurtigt fiberbredbånd til hele egnen og hvordan de arbejder med grøn omstilling gennem vedvarende energi.
LØSNINGEN
Vizuall har udviklet en hjemmeside, der er en udfoldelse af forretnings- og brandstrategien for Thy-Mors Energi. Både i indhold, opbygning og sprog er der fokus på, hvad Thy-Mors Energi gør - og ikke mindst, hvorfor de gør det. Så man som andelshaver lettere kan gennemskue, hvad Thy-Mors Energi står for og arbejder med ved siden af at sikre el til os alle sammen.
De smukke billeder er taget af Mette Johnsen og hjemmesiden er udviklet i Umbraco.
Kontakt:
Elisa Grauenkjær
Direktør og mediegrafiker
Kontakt mig på tlf.: 91 23 06 86
eller email: elisa@vizuall.dk
"Jeg ville anbefale et samarbejde med Vizuall til alle virksomheder, som har brug for at kommunikere kompleks på en simpel måde”
Michael LyhneLeder af innovation og kommunikation
Thy Mors Energi