
Thy Sport
Thisted Bryghus arbejder løbende på at udvikle nye produkter til markedet, og i den forbindelse har de udviklet en sportsdrik med druesukker – Thy Sport. Tankerne bag produktet er at lave en hyldest til det aktive liv ved at tilføre det endnu mere ”sport og energi”.
Til lancering har vi stået for udvikling af kampagneplan, logo, visuel identitet, landingsside på hjemmesiden og digital markedsføring (organiske opslag og betalte annoncer).




Design af logo og visuel identitet
Logoet og den visuelle identitet til Thy Sport er nøje designet. Det afspejler idrættens verden. Udtrykket er sporty, energisk, læskende og har et friskt, retro-inspireret look.
Identiteten er skabt med en tanke om at vække minder fra atletikbanerne i 80’erne. En æra, som Thisted Bryghus’ primære målgruppe med sikkerhed kan genkende og værdsætte. Det er en hyldest til de “gode gamle dage” på sportspladsen, pakket ind i et moderne og indbydende design.
Et payoff med mere sport og mere energi
Et payoff kan være med til at styrke logoets betydning og virkning, og i dette tilfælde kan det også sagtens stå alene. Thy Sports payoff “Mere sport – mere energi” understreger essensen af produktet.


Projektledelse og kampagner
Vi har stået for hele projektledelsen og udviklingen af kampagneplanen for Thy Sport. Det tætte samarbejde med Thisted Bryghus om produktets udvikling, har givet os en dyb forståelse af visionen bag.
Med målrettet og intens markedsføringsstrategi på tre måneder sikrede vi en stærk introduktion og kendskab af både Thy Sport og Thisted Bryghus. Materialerne udviklet under opstarts- og lanceringsfasen, vil fortsætte med at danne grundlaget for den fremtidige markedsføring af produktet.




Digital markedsføringsstrategi på sociale medier
Det vi valgte at stille skarpt på, i promoveringen og markedsføringen af Thy Sport, er Facebook, Instagram og LinkedIn. Her har vi udviklet de tekster og kreativer til organiske opslag og betalte annoncer, der er med til at understøtte og formidle Thy Sport.
Ny landingsside på hjemmesiden med et energisk look
Thisted Bryghus’ hjemmeside har et ensartet design, der afspejler deres visuelle identitet. Til Thy Sport produktets landingsside har vi skabt et lidt anderledes design. Et der stadig harmonerer med det overordnede udtryk, men samtidig følger Thy Sports identitet.
Landingssiden bringer kampagnens videoer, billeder, farver og grafiske elementer til live og skaber en rød tråd gennem alt materiale. For at understrege energien har vi tilføjet bevægelse til enkelte elementer, der følger med, når man scroller ned.


– Aage Svenningsen
Adm. Direktør Thisted Bryghus
Vizuall er blevet en naturlig samarbejdspartner for Thisted Bryghus, når vi skal udvikle kampagner. De formår altid at løfte det grafiske arbejde og projektledelsen omkring det – med en kreativ tilgang har de stået for promoveringen af Thy Sport til stor tilfredshed.
Vizuall har lyttet til vores tanker om produktet samt tilført en gennemarbejdet strategi, der alt sammen har løftet Thy Sport til et produkt vi kan være stolte af.