Vidensdeling
Vi vil gerne dele ud af vores viden, hvis du har et ønske om at dykke ned i fagspecifikke områder indenfor grafisk design, markedsføring og branding.
God fornøjelse med læsningen!
Employer branding
Hvordan bliver du opfattet af potentielle medarbejdere? Tager de nuværende medarbejdere ejerskab af det du igangsætter, det virksomheden står for, og det du ønsker at formidle? Alt dette kan du få styr på med employer branding.
Vi anbefaler
Her har vi samlet de vidensartikler, vi synes er værd at læse
Vælg et emne du vil lære mere om
Employer branding
Hvordan bliver du opfattet af potentielle medarbejdere? Tager de nuværende medarbejdere ejerskab af det du igangsætter, det virksomheden står for, og det du ønsker at formidle? Alt dette kan du få styr på med employer branding.
Den visuelle identitet er dit ansigt udadtil
En visuel identitet er en samling af elementer, der tilsammen kommunikerer dit brand. Det kan være din virksomheds logo, farver, skrifttyper og andet.
Hvorfor det er SÅ vigtigt at have et brandfundament?
Brandfundamentet skaber den røde tråd i din virksomhed – både internt og eksternt.
Hvis du som virksomhed har taget stilling til, hvad dine kerneværdier er, har du altid en rettesnor for, hvordan du skal kommunikere og agere ensrettet som brand.
Arbejd strategisk med kundetyper
Emotionelle Kundetyper® er et strategisk værktøj, som vender blikket mod kunderne og de emotionelle faktorer, der får dem til at foretage et køb. Har du identificeret din kundetype, kan værktøjet her hjælpe dig med at tilrettelægge en markedsføringsstrategi.
Derfor er farver en vigtig del af dit brand
Hvilke farver skal du vælge til din visuelle identitet? Når du skal vælge farver til dit brand, bør det aldrig være en tilfældig beslutning, hvis du ønsker at arbejde strategisk.