
Thisted Bryghus
Thisted Bryghus har gennemgået en strategisk branding-proces, hvor vi har identificeret deres potentiale og brugt Emotionelle Kundetyper® til at træffe et strategisk valg, der har afgørende betydning for deres position og differentiering i markedet. Med vores vejledning har de skabt en stærk identitet og brandstory, der appellerer til målgruppen på et følelsesmæssigt niveau.
Vi har støttet dem med eksekveringen af strategien gennem opslag på de sociale medier samt udvikling af en ny hjemmeside.

Et strategisk valg: En position i markedet med mulighed for vækst
Værdier med afsæt i Emotionelle Kundetyper®
Den kommunikative retning




Markedsføring på sociale medier
Hos Vizuall står vi for den løbende markedsføring på Thisted Bryghus’ Facebook, Instagram og LinkedIn. Ud fra et gennemarbejdet årshjul sørger vi for, at deres sociale medier understøtter startegien og appellerer til deres valgte emotionelle kundetype.
Hvert opslag er designet til at formidle bryghusets unikke værdier og skabe en følelsesmæssig forbindelse til målgruppen.







Ny hjemmeside fyldt med historie og øl
Thisted Bryghus præsenterer deres nye hjemmeside bygget i WordPress, og vi er stolte af at have bidraget. Siden afspejler bryghusets autenticitet og kvalitet med stemningsfulde billeder, inspirerende tekster og brugervenlig navigation. Den fortæller deres historie og fremhæver øllene på en indbydende måde, der styrker deres markedsposition.

Smagfulde produktfotos
Hjemmesiden præsenterer friske produktfotos, der fremhæver øllets æstetik, farver, skum og lysgennemtrængning. Billederne vækker sanserne, skaber en følelse af kvalitet og autenticitet og gør det nemt for forbrugerne at forestille sig øloplevelsen. Dette styrker interessen og lysten til at udforske bryghusets produkter.




Aage Svenningsen
Adm. Direktør hos Thisted Bryghus
Hele holdet hos Vizuall har formået at sætte sig ind i vores virksomhed og historien bag, for derefter at skabe en stærk identitet og fortælling, der har givet os en væsentlig fordel for differentiering på markedet.
Vores fokus er blevet mere målrettet efter at have fundet frem til en bestemt kundetype, hvilket har givet os mulighed for at skabe en endnu stærkere relation til vores kunder – og det er guld værd!