
J. Hundahl A/S
Vores opgave var at ensrette deres markedsføring og visuelle identitet ved at gennemgå alt materiale. Vi har desuden analyseret hele forretningen fra værksted til butik for at forstå deres strategi, målgruppe og omfattende forhandlernetværk.
En hjemmeside, der rummer hele forretningen
Med så stor en forretning, der sælger maskiner til både private og erhverv, har det været vigtigt for J. Hundahl, at deres hjemmeside kan rumme begge målgrupper.
J. Hundahls hjemmeside bliver derfor løbende opdateret med indhold til deres forskellige produktkategorier, alt afhængig af sæsoner og nye maskiner på markedet.



Effektiv annoncering på Facebook og Instagram
Skræddersyede landingssider
Organisk indhold der støtter annoncerne


Markedsføring på flere forskellige kanaler og trykte medier
J. Hundahl drager fordel af deres målgruppes tilstedeværelse på erhvervskanaler som Maskinbladet, LandbrugNord og AltIMaskiner. Vi hjælper med at udvikle annoncer, der fremhæver sæsonrelevante produkter eller præsenterer J. Hundahl som en pålidelig samarbejdspartner.
Lokal synlighed via radio
Tryksager – brochurer, foldere og visitkort

Søren Hundahl
Direktør J. Hundahl A/S
J. Hundahl er en kompleks virksomhed med forskellige kunder og i forskellige brancher. Men til trods for det, har Vizuall formået at sætte sig godt ind i vores forretning, hvor de i dag står for stort set alt vores markedsføring.
De forstår at bruge vores markedsføringskroner på fornuftig vis samt styre, hvilke medier vi skal være på for at det giver bedst mening.