Vestkystens og Morsø Køl

Projektbeskrivelse

Vizuall har udarbejdet en nyt navn, payoff, logo og visuel identitet til Vestkystens samt Morsø Køl – de forhenværende Vestkystens VVS og Morsø Køl & Frys.

Udfordringen i denne opgave lå i at forene begge afdelinger under ét bomærke, da begge virksomheder fortsat ønskede at beholde hver deres fagområder og navne. Samtidig var det vigtigt at bibeholde genkendelighed i logoet, så der ikke skabes forvirring i overgangen til den nye identitet.

Hos Vizuall, designede vi et logo, som favner begge afdelinger ved at repræsentere de forskellige fagområder, der dynamisk bølger sammen, og omrammes af en cirkel, der skaber stabilitet.
Farverne lægger sig op af forhenværende farvepallette som derved fastholder genkendeligheden. De kolde og varme farver symboliserer samtidig de to afdelingers fagområder, der strækker sig fra vand, køl og til varme.

Det nye logo og visuelle identitet, inkorporeres løbende i Vestkystens markedsføringsmateriale, såsom bildekoration, annoncer, sociale medier osv.

Projektdetaljer

Kunde: Vestkystens og Morsø Køl

Tags: Tryksager, Visuel identitet

Back to Top