MENU

Sparekassen Thy

En visuel identitet er gjort af de farver, fonte, ikoner, og den billedstil man bruger i sin markedsføring.

 

KUNDEN:

Sparekassen Thy

 

OPGAVEN:

Sparekassen Thy har fået udarbejdet ny offline visuel identitet her hos Vizuall.

For kunden var det vigtigt at designet kunne implementeres i marketingafdelingen hos Sparekassen Thy, således de selv kunne overtage den daglige drift – herunder færdiggørelse af annoncer, flyers, visitkort etc.

 

LØSNINGEN:

Vizuall har derfor designet en række skabeloner til Sparekassen Thy – og samtidig udarbejdet nogle grafiske retningslinjer, der bør overholdes af marketingafdelingen, såsom fontvalg, farvevalg, symboler, ikoner, illustrations- samt billedstil.

Leverancen af offline identitet kom i forlængelse af et større projekt, der pt. arbejdes videre på hos Sparekassen Thy.

Kontakt:

Her hos Vizuall er vi i øjenhøjde med vores kunder - og vi vil så gerne snakke med dig.

Kontakt mig på tlf.: 20 89 06 86
eller email: elisa@vizuall.dk

Brevpapir og visitkort til Sparekassen Thy er designet hos Vizuall Vizualls udvikling af Sparekassen Thy's visuelle identitet indeholder også valg af farver Konvolutter til Sparekassen Thy i den nye grafiske stil - designet hos Vizuall.dk Ikoner til Sparekassen Thy er en del af den visuelle identitet designet af Vizuall Sparekassen Thy's visuelle identitet og brevpapir - udviklet hos Vizuall.dk Eksempel på annonce til Sparekassen Thy - designet hos Vizuall.dk Sparekassen Thy's visuelle identitet er udviklet hos Vizuall.dk Design af diasshow er lavet hos Vizuall som en del af Sparekassen Thy's visuelle identitet