Visuel identitet og logo til Spisehuset Thy

Projektbeskrivelse

Vizuall reklame- og webbureau har udarbejdet visuel identitet til Spisehuset Thy.
Vi har bl.a. stået for konceptudvikling, grafisk sparring, udformet logo, udviklet hjemmeside i responsive design (hvilket gør den god på både desktop, mobil og tablet) designet annoncer, bildekoration, Facebook-annoncer og menukort.

Der er – og bliver løbende – arbejdet med SEO (søgemaskine optimering) på Spisehuset Thys hjemmeside. Det har allerede resulteret i en tilfredsstillende placering ud fra de kriterier ejeren har stillet – til trods for den meget korte tid, de har været tilstede online.

Spisehuset Thy er resultatet af en sammenlægning af to virksomheder, som begge var ejet af samme ejer, som nu driver Spisehuset Thy.

Det tidligere Bagerens Køkken og Østerild Kro (hvor Spisehuset Thy har til huse i dag) er blevet lagt sammen under én paraply, hvor de leverer mad ud af huset og desuden har restaurant og selskabslokaler.

Projektdetaljer

Kunde: Spisehuset Thy

Tags: Hjemmesider, Specialdekoration, Tryksager, Visuel identitet

Gå til
Back to Top